Лінкі ўнівэрсальнага доступу

Падзеі 25 сакавіка ў Беларусі заўважылі шматлікія замежныя СМІ. У час менскіх акцыяў затрымлівалі ў тым ліку іншаземцаў — асабліва жорстка абышліся з брытанскім журналістам Філіпам Уорыкам.

Свабода спытала ў пошукавіка Google: «Belarus», вынікі за апошнія 24 гадзіны, рэжым «Інкогніта», у якім ня ўлічваюцца перавагі карыстальніка. Загалоўкі такія:

The Guardian (Вялікая Брытанія): «АМАП у Беларусі атакуе пратэстоўцаў, якія заклікаюць пакласьці канец „дыктатуры“»

BBC (Вялікая Брытанія): «Беларусь пратэстуе: сотні арыштаваныя пасьля забароны пратэстаў»

The Washington Post (ЗША): «Беларуская паліцыя арыштавала больш як 400 пратэстоўцаў, многіх зьбілі»

Al Jazeera (Катар): «Мноства затрыманых пасьля непрыняцьця беларускай забароны пратэстаў»

RTÉ (Ірляндыя): «Сотні затрыманыя пасьля пратэстаў у Беларусі»

The Telegraph (Вялікая Брытанія): «Пратэсты ў Беларусі на Дзень Волі: арышты ў час, калі сотні выйшлі на вуліцы»

Financial Times (Вялікая Брытанія): «Беларусь душыць антыўрадавыя пратэсты»

Deutsche Welle (Нямеччына): «Беларусь душыць пратэсты, што ўздымаюцца»

Die Zeit (Нямеччына, расейскамоўная вэрсія артыкулу): «Беларус: „Не, таварыш сьледчы!“ Улады прыступілі да арыштаў»

Такія спасылкі зьмяшчае першая старонка вынікаў Google, на другой старонцы на тэму беларускіх пратэстаў і затрыманьняў паказваюцца публікацыі The Star (Канада), Los Angeles Times (ЗША) і Euromaidan Press (Украіна), а таксама навіны пра буйную паразу зборнай Беларусі ў футболе — 0:4 супраць Швэцыі. На трэцяй старонцы — артыкулы аб пратэстах і затрыманьнях Fox News (ЗША), Associated Press (ЗША), France24 (Францыя) і Amnesty International (міжнародная праваабарончая арганізацыя).

Навіны пра Беларусь, акцыі пратэсту і затрыманьні за апошнія 24 гадзіны таксама ёсьць на расейскай, украінскай, польскай, гішпанскай, нямецкай, францускай ды іншых мовах.

Ваша меркаваньне

Паказаць камэнтары

XS
SM
MD
LG