Паводле адміністрацыі тэатра, заклад вядомых карцін майстра вымушаны шлях дзеля выжываньня ва ўмовах крызісу.
Як заявіў прадстаўнік тэатру Пітэр Кларк, Metropolitan Opera ўжо заклаў пад даўні крэдыт 30 з 36 карцін вядомых майстроў. Размова ідзе пра “доўгатэрміновую пазыку”. Пры гэтым, паводле Кларку, абедзьве фрэскі Шагала “Трыюмф музыкі” ды “Пачатак музыкі”, якія былі створаны адмыслова для Metropolitan Opera па-ранейшаму будуць вісець у вэстыбюлі тэатру ў Лінкольн-цэнтры і застануцца яго ўласнасьцю ў выпадку вяртаньня крэдыту. Нейкія сумы Кларк адмовіўся называць.
Нагадаем, пано “Трыюмф музыкі” ды “Пачатак музыкі”, памерамі 9x11 мэтраў, былі замоўленыя майстру Лінкольн-цэнтрам у 1960-я гады.
Марк Шагал, якога называюць “адным з самых пасьпяховых мастакоў 20-га стагодзьдзя” нарадзіўся ў 1887 годзе на Віцебшчыне. Першыя ўрокі выяўленчага мастацтва атрымлівае ў віцебскай мастацкай школе Юрыя Пэна. Да 1920 году неаднойчы з’язджае і вяртаецца ў гэты горад. Ягоная апошняя пасада на радзіме – губэрнскі ўпаўнаважаны камісар па справах мастацтва.
Як заявіў прадстаўнік тэатру Пітэр Кларк, Metropolitan Opera ўжо заклаў пад даўні крэдыт 30 з 36 карцін вядомых майстроў. Размова ідзе пра “доўгатэрміновую пазыку”. Пры гэтым, паводле Кларку, абедзьве фрэскі Шагала “Трыюмф музыкі” ды “Пачатак музыкі”, якія былі створаны адмыслова для Metropolitan Opera па-ранейшаму будуць вісець у вэстыбюлі тэатру ў Лінкольн-цэнтры і застануцца яго ўласнасьцю ў выпадку вяртаньня крэдыту. Нейкія сумы Кларк адмовіўся называць.
Нагадаем, пано “Трыюмф музыкі” ды “Пачатак музыкі”, памерамі 9x11 мэтраў, былі замоўленыя майстру Лінкольн-цэнтрам у 1960-я гады.
Марк Шагал, якога называюць “адным з самых пасьпяховых мастакоў 20-га стагодзьдзя” нарадзіўся ў 1887 годзе на Віцебшчыне. Першыя ўрокі выяўленчага мастацтва атрымлівае ў віцебскай мастацкай школе Юрыя Пэна. Да 1920 году неаднойчы з’язджае і вяртаецца ў гэты горад. Ягоная апошняя пасада на радзіме – губэрнскі ўпаўнаважаны камісар па справах мастацтва.