Ці становіцца напісаньне музыкі ўсё больш жаночай справай?

Your browser doesn’t support HTML5

Чаму на факультэце кампазыцыі Акадэміі музыкі пераважаюць дзяўчаты? Які дэвіз з «трох K» цяпер актуальны для кампазытарак? І ці ёсьць адметнасьць у музыцы, напісанай мужчынамі і жанчынамі? Абмяркоўваюць адна зь першых жанчын-кампазытарак Беларусі, ляўрэатка Дзяржаўнай прэміі Беларусі, загадчыца катэдры кампазыцыі Беларускай дзяржаўнай акадэміі музыкі, прафэсарка Галіна Гарэлава, сябра Праўленьня Беларускага саюза кампазытараў, выкладчыцы кампазыцыі ў дзіцячай школе мастацтваў і на падрыхтоўчым аддзяленьні ў Беларускай дзяржаўнай акадэміі музыкі, кампазытарка Аліна Безенсон і кампазытарка, арганістка, выкладчыца, аўтарка сымфанічных твораў, твораў для салістаў, хору і аркестру, інструмэнтальных ансамбляў, музыкі для тэатра і кіно Вольга Падгайская.