Артур Клінаў: сядаю за новы раман «Шклатара»

Your browser doesn’t support HTML5

Артур Клінаў — беларускі канцэптуальны мастак, літаратар, фатограф, галоўны рэдактар часопіса «pARTisan». Жыве і працуе ў Менску.

У 1987 годзе скончыў Беларускую тэхнічную акадэмію (архітэктурны факультэт).
Аўтар мастацкіх выставаў у Беларусі й па-за яе межамі.

Галоўны рэдактар часопіса (альманаха сучаснае беларускае культуры) «pARTisan» («Партызан»).

Аўтар фотаальбома «Горад Сонца» і кнігі «Малая падарожная кніжка па Горадзе Сонца».

У лістападзе 2007 году ў межах месяца беларускай культуры ў Парыжы ў цэнтры «Maison d’Europe et d’Orient» адкрылася фотавыстава Клінава, а таксама прайшла прэзэнтацыя ўрыўкаў ягонага раману «Менск. Горад СОНца» ў перакладзе на францускую мову.

Індывідуальныя выставы:
  • 1998 — Centre for Contemporary Art Ujazdowski Castle, Варшава
  • 1999 — Officyna Gallery, Шчэцін, Польшча
  • 2000 — Kulturforum Rheine / Kloster Bentlage, Райнэ, Нямеччына
  • 2000 — Kunstlerhaus Boswil, Босвіл, Швайцарыя
  • 2000 — AT Gallery, Познань
  • 2001 — Centre for Contemporary Art Ujazdowski Castle, Варшава
  • 2003 — RLBQ Gallery, Марсэль
  • 2003 — Naród sobie Galeria, Познань
  • 2005 — AT Galeria, Познань
  • 2006 — Giedre Bartelt Galerie, Бэрлін


Архіў праекту


Белавокая: Пэйзаж павінен затрымцець унутры

Сураў: Душа народа захавалася, бо мы не пасьпявалі за цывілізацыяй

Анемпадыстаў: Нам не хапае здаровай штодзённай любові да свайго

Коўшар: Гідка глядзець на непрыгожае

Вячаслаў Паўлавец стварыў «Акварэалізм»

Ігар Корзун: Магу 20 хвілінаў разглядаць штрых на слупе

Рымашэўскі: Закахаўся ў прымітыў

Алена Адамчык: Беларускі для мяне на першым месцы

Скрыпнічэнка: Ніколі з уладамі ня быў у блізкім кантакце

Цыркуноў: Мастацтва ня мераюць кіляграмамі і кілямэтрамі

Канстанцін Селіханаў пра мэмарыял «Рака памяці»

Мацур: Каліграфія — іншая якасьць жыцьця і чалавека

Трубачова: «У папсовым праекце няма папсовых выканаўцаў»

Лянкевіч: У нас няма гісторыі, ёсьць толькі вайна

Руслан Вашкевіч пра «Радыюс нуля»: нам дазволілі шмат

Ляшкевіч: У бальшавікоў таксама не было доступу да тэлебачаньня

Тодар Копша — першы авангардыст у Беларусі

Сілівончык: У беларускага мастацтва з каханьнем і сэксуальнасьцю ўсё добра

Зоя Луцэвіч: Ня можаш паказаць усё, што хочаш, бо ёсьць цэнзура

Міхаіл Тумеля: Зрабіў бы «залаты» DVD беларускай анімацыі

Міхаіл Гулін: «Раблю ўсё сам, без палітычнага патасу»

Сяргей Шабохін: Спрабуем выпрацаваць грамадзянскую адказнасьць у дзеячаў культуры

Слабодчыкава: «Да жанчыны ставяцца як да цела»

Парфянок: Фатаграфія моцна зьвязаная з працэсам ідэнтыфікацыі нацыі