Лінкі ўнівэрсальнага доступу

Аляксей Губараў: У Плзьні культурных падзеяў болей, чым у Менску


Аляксей Губараў нарадзіўся ў Менску ў 1981 годзе.

На дадзены момант жыве , вучыцца і працуе ў Плзьні, Чэхія.

Дзейнасьць: жывапіс, фатаграфія, мультымэдыя, канцэптуальнае мастацтва.
Адукацыя:

1987-1999 Менскі Мастацкі Ліцэй

1999-2004 Менскі Інстытут Упраўленьня, факультэт сучасных замежных моў

2005-2008 West Bohemian University in Pilsen (Чэская Рэспубліка), факультэт мастацтваў і дызайну, спэцыялізацыя графіка і мэдыяльнай ілюстрацыя.
Пэрсанальныя выставы:

2011 — «Сьпячы рэжым», галерэя сучаснага мастацтва «Ў», Мінск, Беларусь

2008 — «Уявіце сабе ...», галерэя «Падземка», Мінск, Беларусь

2006 — «Кветнік», Музэй сучаснага выяўленчага мастацтва, Мінск, Беларусь

2005 — «Мы пратэстуем», галерэя «Падземка», Мінск, Беларусь

2004 — «Простая складанасьць», арт-галерэя «Мастацтва», Мінск, Беларусь

Працы мастака знаходзяцца ў прыватных калекцыях Беларусі, Францыі, Нямеччыны, Чэхіі і ЗША.

Архіў праекту


Вітушчанка: Сучаснаму мастаку ня столькі важна маляваць, колькі думаць

Аляксей Іваноў: праца «За фасадам» правісела 5 гадзінаў

Аляксей Талстоў: трэба выходзіць з комплексу недавызначанага беларускага

Герасімовіч пра кнігу «Вялікае Княства Літоўскае. Ілюстраваная гісторыя»: Не баяліся патрапіць пад каньюнктуру

Артур Клінаў: сядаю за новы раман «Шклатара»

Белавокая: Пэйзаж павінен затрымцець унутры

Сураў: Душа народа захавалася, бо мы не пасьпявалі за цывілізацыяй

Анемпадыстаў: Нам не хапае здаровай штодзённай любові да свайго

Коўшар: Гідка глядзець на непрыгожае

Вячаслаў Паўлавец стварыў «Акварэалізм»

Ігар Корзун: Магу 20 хвілінаў разглядаць штрых на слупе

Рымашэўскі: Закахаўся ў прымітыў

Алена Адамчык: Беларускі для мяне на першым месцы

Скрыпнічэнка: Ніколі з уладамі ня быў у блізкім кантакце

Цыркуноў: Мастацтва ня мераюць кіляграмамі і кілямэтрамі

Канстанцін Селіханаў пра мэмарыял «Рака памяці»

Мацур: Каліграфія — іншая якасьць жыцьця і чалавека

Трубачова: «У папсовым праекце няма папсовых выканаўцаў»

Лянкевіч: У нас няма гісторыі, ёсьць толькі вайна

Руслан Вашкевіч пра «Радыюс нуля»: нам дазволілі шмат

Ляшкевіч: У бальшавікоў таксама не было доступу да тэлебачаньня

Тодар Копша — першы авангардыст у Беларусі

Сілівончык: У беларускага мастацтва з каханьнем і сэксуальнасьцю ўсё добра

Зоя Луцэвіч: Ня можаш паказаць усё, што хочаш, бо ёсьць цэнзура

Міхаіл Тумеля: Зрабіў бы «залаты» DVD беларускай анімацыі

Міхаіл Гулін: «Раблю ўсё сам, без палітычнага патасу»

Сяргей Шабохін: Спрабуем выпрацаваць грамадзянскую адказнасьць у дзеячаў культуры

Слабодчыкава: «Да жанчыны ставяцца як да цела»

Парфянок: Фатаграфія моцна зьвязаная з працэсам ідэнтыфікацыі нацыі
XS
SM
MD
LG