Лінкі ўнівэрсальнага доступу

Вячаслаў Паўлавец — мастак, ілюстратар, кніжны дызайнэр.

Нарадзіўся ў 1959 годзе. Скончыў Беларускі дзяржаўны тэатральна-мастацкі інстытут.

Сябра Беларускага саюза мастакоў.

Два дзесяцігодзьдзі аддаў часопісу «Мастацтва», дзе працаваў мастацкім рэдактарам.

Афармляе мастацкія кнігі ў выдавецтве «Беларусь». Кніга «Напалеон Орда. Шлях да Бацькаўшчыны» ў ягоным мастацкім аздабленьні атрымала Гран-пры ў Маскве на конкурсе кніг краінаў СНД.

Найбольш вядомыя графічныя сэрыі: «Бацькаўшчына» (1984–1986), «Уражаньні» (1991), «Дрэвы» (1992), «Матэрыя часу» (1992–1993), «Рэальнасьць нерэальнасьці» (1993–1994), «Рух падсьвядомасьці» (1993), «Стварэньне літары» (1994). «Геамэтрыя краявіду» (1996–1999), «Мара аб Радзіме» (2000–2002).

Архіў праекту:

Ігар Корзун: Магу 20 хвілінаў разглядаць штрых на слупе

Рымашэўскі: Закахаўся ў прымітыў

Алена Адамчык: Беларускі для мяне на першым месцы

Скрыпнічэнка: Ніколі з уладамі ня быў у блізкім кантакце

Цыркуноў: Мастацтва ня мераюць кіляграмамі і кілямэтрамі

Канстанцін Селіханаў пра мэмарыял «Рака памяці»

Мацур: Каліграфія — іншая якасьць жыцьця і чалавека

Трубачова: «У папсовым праекце няма папсовых выканаўцаў»

Лянкевіч: У нас няма гісторыі, ёсьць толькі вайна

Руслан Вашкевіч пра «Радыюс нуля»: нам дазволілі шмат

Ляшкевіч: У бальшавікоў таксама не было доступу да тэлебачаньня

Тодар Копша — першы авангардыст у Беларусі

Сілівончык: У беларускага мастацтва з каханьнем і сэксуальнасьцю ўсё добра

Зоя Луцэвіч: Ня можаш паказаць усё, што хочаш, бо ёсьць цэнзура

Міхаіл Тумеля: Зрабіў бы «залаты» DVD беларускай анімацыі

Міхаіл Гулін: «Раблю ўсё сам, без палітычнага патасу»

Сяргей Шабохін: Спрабуем выпрацаваць грамадзянскую адказнасьць у дзеячаў культуры

Слабодчыкава: «Да жанчыны ставяцца як да цела»

Парфянок: Фатаграфія моцна зьвязаная з працэсам ідэнтыфікацыі нацыі
XS
SM
MD
LG