Лінкі ўнівэрсальнага доступу

Аляксей Іваноў: праца «За фасадам» правісела 5 гадзінаў


Аляксей Іваноў — мастак, 34 гады.

Нарадзіўся ў Менску, скончыў Коласаўскі ліцэй.

Выстаўляецца з 16 гадоў.

Працуе ў жывапісу, інсталяцыі, пэрформансе. Удзельнік двух знакавых праектаў 2012: выставы «Радыюс нуля» (Менск) і «Палацавы комплекс» (Гомель).

На апошняй выставе ягоная працу дэмантажавалі праз 5 гадзінаў без тлумачэньня прычынаў.


Архіў праекту


Аляксей Талстоў: трэба выходзіць з комплексу недавызначанага беларускага

Герасімовіч пра кнігу «Вялікае Княства Літоўскае. Ілюстраваная гісторыя»: Не баяліся патрапіць пад каньюнктуру

Артур Клінаў: сядаю за новы раман «Шклатара»

Белавокая: Пэйзаж павінен затрымцець унутры

Сураў: Душа народа захавалася, бо мы не пасьпявалі за цывілізацыяй

Анемпадыстаў: Нам не хапае здаровай штодзённай любові да свайго

Коўшар: Гідка глядзець на непрыгожае

Вячаслаў Паўлавец стварыў «Акварэалізм»

Ігар Корзун: Магу 20 хвілінаў разглядаць штрых на слупе

Рымашэўскі: Закахаўся ў прымітыў

Алена Адамчык: Беларускі для мяне на першым месцы

Скрыпнічэнка: Ніколі з уладамі ня быў у блізкім кантакце

Цыркуноў: Мастацтва ня мераюць кіляграмамі і кілямэтрамі

Канстанцін Селіханаў пра мэмарыял «Рака памяці»

Мацур: Каліграфія — іншая якасьць жыцьця і чалавека

Трубачова: «У папсовым праекце няма папсовых выканаўцаў»

Лянкевіч: У нас няма гісторыі, ёсьць толькі вайна

Руслан Вашкевіч пра «Радыюс нуля»: нам дазволілі шмат

Ляшкевіч: У бальшавікоў таксама не было доступу да тэлебачаньня

Тодар Копша — першы авангардыст у Беларусі

Сілівончык: У беларускага мастацтва з каханьнем і сэксуальнасьцю ўсё добра

Зоя Луцэвіч: Ня можаш паказаць усё, што хочаш, бо ёсьць цэнзура

Міхаіл Тумеля: Зрабіў бы «залаты» DVD беларускай анімацыі

Міхаіл Гулін: «Раблю ўсё сам, без палітычнага патасу»

Сяргей Шабохін: Спрабуем выпрацаваць грамадзянскую адказнасьць у дзеячаў культуры

Слабодчыкава: «Да жанчыны ставяцца як да цела»

Парфянок: Фатаграфія моцна зьвязаная з працэсам ідэнтыфікацыі нацыі
XS
SM
MD
LG