Абрад захоўвае гурт «Міжрэчча».
У 2004 годзе абрад Карагод на Юр’ю узяты пад ахову дзяржавы.
Да сьвята выпекаецца абрадавы хлеб, які называецца, як і сам абрад «карагод». Зь ім выходзяць у поле, дзе пасеяна зябліва жыта або пшаніцы і просяць добрага ўраджаю , заклікаючы Юр’я адамкнуць зямліцу, выпусьціць расіцу.
Атрыбуты, зь якімі ідуць у поле, акрамя хлеба, гэта калядная зорка, ручнік. На граблях — зялёны фартух (з поля вяртаюцца з чырвоным фартухом), а таксама ікона Божай маці, агорнутая ручніком.
Гэтыя атрыбуты нясуць мужчыны, а карагод водзяць жанчыны разам з дзяўчатамі.
Карагод круглы, як сонца. Перш, чым яго справіць, даецца ахвяра зямлі ў выглядзе акрайца хлеба, абвязанага чырвонай стужкай. Пасьля карагоду ў полі, уся працэсія абыходзіць вёску, спыняючыся ля кожнай сядзібы, дзе чакаюць гаспадары з пачастункамі. Асноўны падарунак — гэта яйкі, якія даюць у цотнай кольксьці, каб кожная дзяўчына, дасягнуўшы шлюбнага ўзросту, знайшла сабе пару і прадоўжыла род.
Хлеб-Карагод і ёсьць сымбалем роду вясковай супольнасьці, які спрыяе ўраджаю, дабрабыту, асабістаму шчасьцю.
Валачобніцтва на Юр’ю — характэрная рыса этнічнай спадчыны Тураўшчыны.
У 2004 годзе абрад Карагод на Юр’ю узяты пад ахову дзяржавы.
Да сьвята выпекаецца абрадавы хлеб, які называецца, як і сам абрад «карагод». Зь ім выходзяць у поле, дзе пасеяна зябліва жыта або пшаніцы і просяць добрага ўраджаю , заклікаючы Юр’я адамкнуць зямліцу, выпусьціць расіцу.
Атрыбуты, зь якімі ідуць у поле, акрамя хлеба, гэта калядная зорка, ручнік. На граблях — зялёны фартух (з поля вяртаюцца з чырвоным фартухом), а таксама ікона Божай маці, агорнутая ручніком.
Гэтыя атрыбуты нясуць мужчыны, а карагод водзяць жанчыны разам з дзяўчатамі.
Карагод круглы, як сонца. Перш, чым яго справіць, даецца ахвяра зямлі ў выглядзе акрайца хлеба, абвязанага чырвонай стужкай. Пасьля карагоду ў полі, уся працэсія абыходзіць вёску, спыняючыся ля кожнай сядзібы, дзе чакаюць гаспадары з пачастункамі. Асноўны падарунак — гэта яйкі, якія даюць у цотнай кольксьці, каб кожная дзяўчына, дасягнуўшы шлюбнага ўзросту, знайшла сабе пару і прадоўжыла род.
Хлеб-Карагод і ёсьць сымбалем роду вясковай супольнасьці, які спрыяе ўраджаю, дабрабыту, асабістаму шчасьцю.
Валачобніцтва на Юр’ю — характэрная рыса этнічнай спадчыны Тураўшчыны.