Аўтар артыкулу “Беларускі рок аб’ядноўвае”– Уладзімер Міхневіч – распавядае пра апошнія забароны для беларускіх радыёстанцыяў і канцэртных арганізацыяў пускаць у эфір музыку гуртоў “Крама”, “Палац”, “Нэйра Дзюбель”, “Зэт” ды іншых, а таксама арганізоўваць іх канцэрты.
“Адмена канцэртаў, адсутнасьць магчымасьцяў запісваць плыты і здымаць кліпы – гэта штодзённыя праблемы, зь якімі сутыкаюцца беларускамоўныя гурты. Беларуская мова і пратэст супраць дыктатуры – гэта галоўныя прычыны забароны канцэртаў”, піша газэта.
У матэрыяле адсочваецца гісторыя паўстаньня беларускай рок-сцэны ад канца 1980-х да цяперашняга часу, прычым, паводле аўтара, пачатак 1990-х гадоў быў “залатым часам” для беларускага року.
“Тады на канцэртах нікога не зьбівалі, не адбіралі нацыянальныя сьцягі, а напрыканцы выступаў супрацоўнікі аховы нярэдка таньчылі разам з усімі”, адзначае спадар Міхневіч.
Напрыканцы артыкулу польскі штодзёньнік цытуе лідэра гурту “Нэйра Дзюбель” Аляксандра Кулінковіча, які выказвае ўпэненасьць, што беларускамоўная музыка аб’яднае беларусаў вакол беларускай культуры.
“Адмена канцэртаў, адсутнасьць магчымасьцяў запісваць плыты і здымаць кліпы – гэта штодзённыя праблемы, зь якімі сутыкаюцца беларускамоўныя гурты. Беларуская мова і пратэст супраць дыктатуры – гэта галоўныя прычыны забароны канцэртаў”, піша газэта.
У матэрыяле адсочваецца гісторыя паўстаньня беларускай рок-сцэны ад канца 1980-х да цяперашняга часу, прычым, паводле аўтара, пачатак 1990-х гадоў быў “залатым часам” для беларускага року.
“Тады на канцэртах нікога не зьбівалі, не адбіралі нацыянальныя сьцягі, а напрыканцы выступаў супрацоўнікі аховы нярэдка таньчылі разам з усімі”, адзначае спадар Міхневіч.
Напрыканцы артыкулу польскі штодзёньнік цытуе лідэра гурту “Нэйра Дзюбель” Аляксандра Кулінковіча, які выказвае ўпэненасьць, што беларускамоўная музыка аб’яднае беларусаў вакол беларускай культуры.