Лінкі ўнівэрсальнага доступу

БТ не паказвала фільму “Хто замовіў Саюз палякаў”?


Сяргей Астраўцоў, Горадня У Саюз палякаў прыйшоў кароткі ліст зь Беларускага тэлебачаньня. У ім напісана: “На ваш запыт паведамляем, што тэлефільм “Хто замовіў Саюз палякаў” 13 траўня ў эфіры Першага нацыянальнага тэлеканалу не выходзіў”. Адказ падпісаў намесьнік старшыні Дзяржаўнай тэлерадыёкампаніі Аляксандар Мартыненка.

13 траўня ўвечары па Беларускім тэлебачаньні паказалі 45-хвілінны фільм, накіраваны супраць новага кіраўніцтва Саюзу палякаў Беларусі і некаторых польскіх дыпляматаў. Стваральнікі выкарысталі апэратыўныя відэаздымкі, а таксама выступы былога старшыні Саюзу Тадэвуша Кручкоўскага й некаторых ягоных паплечнікаў.

14 траўня ў Горадні зьбіралася Галоўная рада СПБ – яна прыняла заяву, у якой між іншага гаварылася: “Запатрабаваць ад Беларускага тэлебачаньня абвяржэньня паклёпніцкіх выдумак фільму “Хто замовіў Саюзу палякаў”. Прасіць пракуратуру Рэспублікі Беларусь прыцягнуць аўтараў і ўдзельнікаў фільму да крымінальнай адказнасьці”.

У лісьце на адрас БТ кіраўніцтва СПБ прасіла даць эфірны час для абвяржэньня зьвестак, што гучалі ў фільме, але не адпавядаюць рэчаіснасьці. Фільм паглядзелі шмат якія сябры СПБ, але кіраўніцтва Белтэлерадыёкампаніі заяўляе, што такога фільму не было.
XS
SM
MD
LG