Лінкі ўнівэрсальнага доступу

“Беларускія ўлады пачалі змаганьне са спадарожнікавымі антэнамі”


Аляксей Дзікавіцкі, Варшава Так піша ў сёньняшнім нумары “Gazeta Wyborcza”. Польскі штодзёньнік зьвязвае такія захады ўладаў з плянаваным пачаткам вяшчаньня незалежнага тэлеканалу для беларусаў з тэрыторыі Польшчы.

“Пасьля расправы зь беларускімі незалежнымі мэдыямі афіцыйны Менск пачынае абмяжоўваць беларусам доступ да замежных СМІ”, - піша “Gazeta Wyborcza”, нагадваючы, што на Гарадзеншчыне ўжо восеньню 2005 году на загад Міністэрства інфармацыі была спыненая трансьляцыя перадачаў першага каналу польскага тэлебачаньня праз кабэльныя сеткі і калектыўныя антэны.

“Наступная цэль”, - адзначае газэта, - гэта ўладальнікі спадарожнікавых антэнаў”. Штодзёньнік апісвае “піянэрскія захады” ў гэтай справе уладаў Ліды, бо ў гэтым горадзе, каб паставіць антэну, ужо трэба мець дазвол уладаў.

“Wyborcza” падае словы былога кандыдата на пасаду прэзыдэнта Беларусі ад аб’яднаных дэмакратычных сілаў Аляксандра Мілінкевіча, які сказаў газэце, што “ўлады хочуць абмежаваць доступ да альтэрнатыўных крыніцаў інфармацыі”.

Паводле Мілінкевіча, гэта рэакцыя на стварэньне ў Польшчы спадарожнікавага каналу TV Беларусь, бо незалежнага тэлебачаньня “Лукашэнка баіцца больш, чым Брусэлю, Масквы і Вашынгтону разам узятых”.

Між тым у размове з карэспандэнтам газэты, прадстаўнікі лідзкіх уладаў заявілі, што іхныя захады ня маюць ніякіх палітычных матываў.

XS
SM
MD
LG