Лінкі ўнівэрсальнага доступу

Звольненыя трое кіраўнікоў РБК. Прохараў можа прадаць мэдыяхолдынг з-за ціску Крамля.


Бізнэсовец і колішні кандыдат у прэзыдэнты Міхаіл Прохараў

Бізнэсовец і колішні кандыдат у прэзыдэнты Міхаіл Прохараў

Звольненыя шэф-рэдактар расейскай мэдыякампаніі «РосБизнесКонсалтинг» (РБК) Лізавета Асяцінская, галоўны рэдактар газэты РБК Максім Солюс, а таксама галоўны рэдактар інфармацыйнага агенцтва РБК Раман Баданін. Аб гэтым паведамляецца ў афіцыйнай заяве на сайце холдынгу.

Генэральны дырэктар РБК Мікалай Малібога тлумачыць звальненьне супрацоўнікаў немагчымасьцю «прыйсьці да адзінага меркаваньня па частцы важных пытаньняў».

У паведамленьні ўдакладняецца, што пра новыя прызначэньні ў структуры мэдыйных праектаў РБК будзе абвешчана пазьней.

Напярэдадні прэс-сакратар прэзыдэнта Расеі Дзьмітрый Пяскоў заклікаў ня зьвязваць крымінальную справу аб махлярстве ў кампаніі «Байт-Тэлекам» з ціскам на холдынг РБК. Пяскоў таксама паведаміў, што прэзыдэнт Уладзімір Пуцін не сустракаўся з Міхаілам Прохаравым, уладальнікам групы ОНЭКСИМ, у якую ўваходзіць РБК.

29 красавіка было заведзеная крымінальная справа па заяве былога акцыянэра «Байт-Тэлекам» Аляксандра Панова, які сьцьвярджаў, што яго з партнэрам пазбавілі пакета акцый кампаніі на суму больш за 13 мільёнаў даляраў. 11 траўня прадстаўнік РБК Ягор Цімафееў заявіў, што ўгода па продажы 75 працэнтаў акцый кампаніі «Байт-Тэлекам» была зьдзейсьнена ў поўнай адпаведнасьці з заканадаўствам.

«Газета. Ru», спасылаючыся на ўласныя крыніцы, пісала, што Прохараў можа прадаць мэдыяхолдынг з-за ціску Крамля. Суразмоўцы выданьня зьвязвалі гэта з публікацыямі РБК пра меркаваную дачку Ўладзіміра Пуціна Кацярыну Ціханаву і бізнэсмэна Кірыла Шамалава, якога называлі яе мужам.

XS
SM
MD
LG