Лінкі ўнівэрсальнага доступу

Аляксей Лунёў: Ідэалёгія выклікае ў мяне брыдкія адчуваньні


Аляксей Лунёў нарадзіўся ў 1971 годзе.

Жыве і працуе ў Беларусі.

Адукацыя:
  • 1989 — 1993 — Мастацкае вучылішча імя Глебава
  • 2003 Стыпендыя Кунстлерхаўз, Босвіль, Швейцарыя
  • 2002 Стыпендыя Кантона Ааргаў, Швейцарыя


Пэрсанальныя выставы:
  • 2010 — «Мультыплікацыі», галерэя сучаснага мастацтва «Ў», Мінск, Беларусь; "DesignWeek«Вільня, Літва
  • 2009 — «Blackmarket», Муніцыпальны цэнтар культуры, Валка, Латвія
  • 2007 — «Другія нябёсы: тэксты і ілюстрацыі». Музэй Сучаснага выяўленчага Мастацтва, Мінск, Беларусь
  • 2004 — «Saliva. Pink pages». ROR gallery, Helsinki, Finland
  • 2003 — «Life is SOSimple» (інсталяцыя), KunstlerHaus, Boswil, Switzerland

Архіў праекту


Аляксей Губараў: У Плзьні культурных падзеяў болей, чым у Менску

Вітушчанка: Сучаснаму мастаку ня столькі важна маляваць, колькі думаць

Аляксей Іваноў: праца «За фасадам» правісела 5 гадзінаў

Аляксей Талстоў: трэба выходзіць з комплексу недавызначанага беларускага

Герасімовіч пра кнігу «Вялікае Княства Літоўскае. Ілюстраваная гісторыя»: Не баяліся патрапіць пад каньюнктуру

Артур Клінаў: сядаю за новы раман «Шклатара»

Белавокая: Пэйзаж павінен затрымцець унутры

Сураў: Душа народа захавалася, бо мы не пасьпявалі за цывілізацыяй

Анемпадыстаў: Нам не хапае здаровай штодзённай любові да свайго

Коўшар: Гідка глядзець на непрыгожае

Вячаслаў Паўлавец стварыў «Акварэалізм»

Ігар Корзун: Магу 20 хвілінаў разглядаць штрых на слупе

Рымашэўскі: Закахаўся ў прымітыў

Алена Адамчык: Беларускі для мяне на першым месцы

Скрыпнічэнка: Ніколі з уладамі ня быў у блізкім кантакце

Цыркуноў: Мастацтва ня мераюць кіляграмамі і кілямэтрамі

Канстанцін Селіханаў пра мэмарыял «Рака памяці»

Мацур: Каліграфія — іншая якасьць жыцьця і чалавека

Трубачова: «У папсовым праекце няма папсовых выканаўцаў»

Лянкевіч: У нас няма гісторыі, ёсьць толькі вайна

Руслан Вашкевіч пра «Радыюс нуля»: нам дазволілі шмат

Ляшкевіч: У бальшавікоў таксама не было доступу да тэлебачаньня

Тодар Копша — першы авангардыст у Беларусі

Сілівончык: У беларускага мастацтва з каханьнем і сэксуальнасьцю ўсё добра

Зоя Луцэвіч: Ня можаш паказаць усё, што хочаш, бо ёсьць цэнзура

Міхаіл Тумеля: Зрабіў бы «залаты» DVD беларускай анімацыі

Міхаіл Гулін: «Раблю ўсё сам, без палітычнага патасу»

Сяргей Шабохін: Спрабуем выпрацаваць грамадзянскую адказнасьць у дзеячаў культуры

Слабодчыкава: «Да жанчыны ставяцца як да цела»

Парфянок: Фатаграфія моцна зьвязаная з працэсам ідэнтыфікацыі нацыі
XS
SM
MD
LG